onsdag 17 februari 2010

Burr

Kallt under fötterna, kalla händer och det känns nästan som om håret reser sig.
Fan så kallt det är inne, men jag eldar och det verkar typ inte hända någonting i alla fall.
Sitter och slö tittar på Clint Eastwood, gubben sitter och tittar på dvd eftersom att han är ledig från skogstjänsten idag.

Skulle gå in på youtube, men måste uppgradera programmet så det håller jag på med nu. Känns som att jag vill lära mig mer på pianot...sen har jag satt igång en tvättmaskin..så den brummar i badrummet.

Bekymmer, bekymmer jag kommer aldrig ifrån mina funderingar, tankar eller bekymmer. Men det är bara att se det ljust och försöka överleva dessa motgångar.
Idag är det Andra Avenyn, ska det också...ävan fast det inte är något höjdarprogram så funkar det...men det skulle inte förvåna mig om det inte är något avsnitt eftersom att det är OS...hoppas att det är andra avenyn. Os är inte kul att titta på.

Inga kommentarer: