torsdag 18 februari 2010

En dålig dag.

ÖÖh. Dålig dag, är var det är. Känner mig inte alls fit for fight.
Trög som en apa och dum som en råtta.
Ska börja elda så småningom....är faktiskt lite kallt i huset.
Är rätt trött och öm i kroppen.

Imorse när klockan ringde hade jag ingen lust att gå upp...jag låg och drog mig i 45 minuter!! Jag brukar aldrig göra det...upptäckte sen att när jag gick ur sängen så snurrade det i huvudet och jag var tvungen att sätta mig ner igen. Så just nu känns det lite bätter, men det snurrar fortfarande och jag känner mig full i pallet.
Varför?? Ska jag jämt ha yrsel? Ska ta reda på vad det är som orsakar det. Fast egentligen tror jag att jag vet.Känns som migrän fast ändå inte...
Alla bekymmer, alla problem och allt svek.
Det sätter sina spår.
Skriver mer sen...om jag kommer på nått att skriva om.

Inga kommentarer: