onsdag 24 februari 2010

Long time, no see.

Nu var det ett bra tag sen jag skrev på bloggen. Jag har jobbat och det har varit mycket nu ett tag. Så jag kände inte för att skriva helt enkelt.
Solen lyser, det är is kallt inne och ute. Men jag eldar. Det är en vanlig vinterdag.
Jag älskar snö, jag älskar is tappar i håret, när kläderna klibbar sig fast på ryggen och känns allmänt äckligt, när snoret rinner, allt rinner och man ser ut som 7 svåra år. Jag älskar vintern.
Eller inte, ironi så det skriker om det!

Igår var det praktik och det gick jätte bra. Alla var nöjda och jag med. Fick även hjälp med mitt trasiga hår, och det kändes super! Är jätte nöjd.
Idag är jag faktiskt öm, i handleder och handlovarna. Brukar inte vara det, men eftersom att det var typ massage hela helgen så..känns det lite.

Har en ny serie som jag kommer attt följa de dagar jag är ledig. MC LEODS DÖTTRAR!!! wow fick låna första säsongen. Hahah..nu ska jag plåga gubben med "Bröder & Systrar" som han kallar det. Ska lägga in en vedpinne i brasan och ställa in lite disk i köket.
Senare idag blir det ut i snön, för mig och spaden. Ska skotta lite grann på gården...om jag orkar. Sen är det vanligt stall göra. Ska eventuellt röra på pållen också..fast det blir senare. Måste få upp värmen i huset och sen så är det marsch pannkaka ut i snön.

Lägger upp två bilder på hur håret ser ut, dagen efter..då är det lite mer puffigt och ostylat. Är även osminkad, så jag ser ut som ett spöke..men det bjuder jag på!

SeeYa

Inga kommentarer: